GymJunkie

BLOG

2019. október 24. 19:16 - iamzltn

15. nap

Úgy döntöttem csinálok egy instagram oldalt ennek a blognak. Az a statisztikákból kiderült, hogy az emberek 80%-a mobilról nyitja meg a tartalmat, és valószínűleg instagram nélkül ez a blogolás dolog annyira kőkori, hogy nagyon. A blog.hu-s mobilsablon borzasztóan néz ki, ezért legalább csekkoljátok le az asztali verziót, mert tényleg sokkal értelmesebben néz ki. Másrészt Krisa nem azért szopott nekem végig itt egy estét a html-el, hogy aztán senki ne lássa az átalakított felületet.


Szóval lesz insta. Majd feltolom oda is a képeket, amiket belerakok a bejegyzésekbe, de lehet, hogy lesz külön kontent is. Nem vagyok nagy instagram huszár, szerintem kb. egy éve nem posztoltam semmit, sőt inkább törlöm a képeket facebook-ról meg instáról is. Ez most viszont egy másik projekt, elképzelhető, hogy nem is lesz annyira rossz. Majd elválik, hogy ez is mennyire köt le. Ezt már a blogolással kapcsolatban is  felvetettem korábban, hogy nem vagyok abban biztos, hogy ez mennyire lesz komfortos. Komfortosnak ugyan rohadtul nem komfortos, mert több meló van a dologgal, mint amit első ránézésre gondol az ember, az írás viszont nagyon jól leköti a kreatív energiáimat, és egyelőre negatív visszajelzés nem jött. Korábban gondoltam már rá, hogy feldobjam instára is a dolgokat, aztán mindig elvetettem. És aztán szembejött ez a reklám. 

Egyszerűen zsenális volt amikor megláttam. Mennyire ironikus diéta alatt. Szóval ez volt az utolsó csepp, felveszem a küzdelmet a mekis reklámokkal. Mindenestre megpróbálok majd valami igényesebb tartalmat létrehozni, mert az interneten fellelhető, témába vágó tartalom színvonala, hogy is mondjam...hát pl. az egyik legnézettebb magyar fitness videós gyerek, akinek ha lecsekkoljátok a csatornáját, a következő videókat találjátok: 10 ezer kalória- , 20 sajtburger- , 30 banán- , és figyelj, itt a kedvencem 3 kg bab-challange. Lövésem sincs, hogy mit érzett a karakter, amikor ezeket kitalálta, de abban biztos vagyok, ha egyszer felmerülne bennem, hogy megegyek 3 kiló babot, legalább biztosan tudnám, hogy nagy kár volt, hogy bezárták Lipótmezőt 2007-ben, mert gyalogtávra van tőlem, és nyugodtan átmehetnék befeküdni pár napra. És itt megragadnám az alkalmat, hogy megkérjem minden barátomat, aki csak egy kicsit is törődik velem, hogy abban a pillanatban lökjenek a jeges dunába, amikor kaja challange-ket vagy hasonló méretes faszságokat akarnék csinálni. 

Az elmúlt napokban pont nem diéta/edzés jellegű bejegyzéseket írtam, de pont nem arról volt mondanivalóm. Most szabira megyek egy időre, van egy csomó ötletem bejegyzésekkel kapcsolatban, mert a napi rutin leírása 70 napon keresztül rohadtul nem érdekel senkit. De igazából 10 egymást követő napon sem, mert itt minden a rutinról szól. Le fogom írni viszont, hogy én hogyan pakoltam össze az étrendem és az edzésem. Pár nap múlva egyébként is jön az összegzés, ott majd leírom szépen mi a szitu az edzés és a kaja terén. Ahogy elnézem változások lesznek mindkettőben. A holnapi bejegyzésben majd lesz szó az edzésről is, a mai ilyen megúszós lett. 

Ja, és ha azt gondoltátok, hogy ennek a bejegyzésnek a végén nem jelenhet meg egy random kép Zámbó Árpi-ról, hát tévedtetek: 

A képen a következők lehetnek: 1 személy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr9015260716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása