GymJunkie

BLOG

2019. október 07. 23:56 - iamzltn

Blog - a kezdetek

tumblr_fad138055061fc5f856fc87a31a13f76_e11e5047_640.jpgNem tudom, hogy mit kell írni, mikor nekiállsz blogolni. Most nagyon úgy tűnik, hogy én ezzel legalábbis megpróbálkozom. Nevet nem tudtam jobbat kitalálni, ez majd idővel értelmet fog nyerni, ha meg nem, fogom és törlöm az egészet a faszba (vagy egyszerűen csak megváltoztatom).

Nem kell túl nagy zseninek lenni, hogy kitalálja valaki a címből, hogy az alapvető tematika az edzés lesz. Ennek az apropója pedig az a program, amin az elmúlt kb. két hónapban a szabadidőm nagy részében dolgoztam. De ebben a programban nem ennyi munka van. Ebben a programban már évek tapasztalata is benne van, akár edzésről, akár táplálkozásról beszélünk, de úgy gondoltam, hogy így egyszer úgy igazán odabaszok és megmutatom elsősorban magamnak, hogy mit lehet kihozni magunkból, hogyha nem elégszünk meg a 80%-al.    

Ez a blog tehát azért született, mert budget fehérjét akarok árulni az instagramon valami újjal akartam próbálkozni. Évek óta foglalkoztatott a gondolat, hogy blogoljak és egyébként is mindig új dolgokat keresek, amikben kipróbálhatom magam, és az utóbbi hónapokban egyre inkább megfogalmazódott bennem, hogy ennek most neki kellene állni. Van az az érzés, amikor kitaláltok valamit, hogy de király lenne megcsinálni, mennyire páva lennél, ha az adott dolgot végigvinnéd, aztán mégsem csinálod meg és retek szarul érzed magad tőle. Mivel a gondolat egyre mélyebben beágyazódott és folyton ötleteltem témákkal, lehetőségekkel kapcsolatban, hatalmas lúzernek éreztem volna magam, ha ezt most nem indítom el. 

Miután felpimpeltem, frissítettem a tudásomat a táplálkozással, edzésmódszerekkel kapcsolatban (tehát számos e-könyvre előfizettem különböző torrent oldalakon), az eddigi tapasztalataimra építve és az egyéni attributumaim alapján összeraktam magamnak egy programot, amit részletekben edzésnapokra lebontva teszteltem és addig csiszolgattam, amíg azt nem éreztem, hogy na erre már akár rárakhatnék valami fitness iparban általában használt, nevetséges címkét, mint a "COMBAT MACHINE" vagy "HARDCORE NUCLEAR EXPLOSION".

 A 'Junkie' (figyeld már becézem a gyakorlatilag nem létező, 0 olvasottsággal rendelkező blogomat) ennek a programnak a folyamatát fogja lekövetni, ahol igény szerint megosztom az edzéstervem, az étrendem, tapasztalataim és mivel egy hasonló diéta mindig lélektani hullámvasút is egyben gyanítom lesz itt hiszti és remélhetőleg az eredményből fakadó öröm is. 

A spanjaim egyébként is rendszeresen jönnek azokkal a kérdésekkel, amelyeket itt feszegetni tervezek, úgyhogy ha másra nem is, arra jó lesz ez az egész, hogy bármi kérdésük van, itt jó eséllyel megtalálhatják.

A diétám ma tulajdonképpen elindult, és ezt a bejegyzést tegnap terveztem megírni, amihez ma a képeket is elkészítettem, tehát kb. egy nap késéssel indul a blog, de aki ismer, az tulajdonképpen most nincs meglepődve. Az ok, hogy szombaton egyrészt elmentünk a csapattársakkal Boris-ra menetelni az arénába, ami nem is lett volna nagy baj, mert tegnap még így is munkaképes lettem volna, viszont megragadva az utolsó alkalmat, átmentem Marci barátomhoz egy tábla csokival, hogy még utoljára szétzabáljam magam nála. Nem volt jó ötlet, rettenet éhes vagyok. De mit is vártam, meleg hógolyót..?! 

Mindenesetre az első képes bejegyzés holnap fog érkezni, ahol már a diéta alapjait is leírom, illetve, hogy milyen konkrét céljaim vannak vele. 

Folyt köv...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr5115208512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása