GymJunkie

BLOG

2020. szeptember 28. 11:36 - iamzltn

GymJunkie sztorik: Gergő update

Üdvözletem minden GymJunkie olvasónak!

Pár hete írtam az első vendégbejegyzésemet erre a felületre és azóta megint történt egy-két dolog, úgyhogy Zoli pisztolyt tartott a fejemhez megkért, hogy írjam le az elmúlt 4-5 hetem változásait.
Ahogy az előző, úgy a mostani bejegyzésben sem fogok túl sok számot leírni, viszont próbálom a viszonyítási alapokat bemutatni, mi változott az elmúlt időszakban.
picsart_09-26-01_28_28.jpg

Szóval 100 nap alatt ledobtam a kocajelmezt, majd úgy döntöttem, hogy itt nincs megállás. Sokszor fogytam már le viszonylag vállalható kinézetűre az elmúlt évek során, de általában a 2 hónapos diéta és mozgás után megálltam, majd visszaugrottam azonnal a hedonista életmód közepébe. Most először fordult az elő az életem során, hogy nem álltam meg, hanem folytattam. Már a 100 nap elteltével is nagyon megvoltam magammal elégedve, jó volt látni magamat a tükörbe és rengeteg pozitív visszajelzést kaptam ismerősöktől, hogy milyen faszán nézek ki. A barátnőm álompasija viszont még mindig Thor, úgyhogy 2 hét pihenő után elkezdtem egy olyan edzést csinálni, amit eddig életemben soha. Már most látom, hogy ez egy nagyon hosszú út lesz, de ráléptem az útra és menetelek előre, hiszen már nem a fogyás az elsődleges cél, azon már rég túl vagyok, nem a fejben rendbe levés a gát, hiszen totálisan átállt az agyam. Itt a hosszútávú, teljes életmódra kiterjedő fejlődés a végcél, ami a szemem előtt lebeg, és most megmutatom, hogy kb. hol tartok benne.

20200719_215502.jpgÍgy néztem ki, amikor lefogytam 30 kilót. Látszik a testalkatomon, hogy a kardió és a diéta szerint alakult. Lefaragtam a felesleges dolgokat, kvázi elkészítettem az alapokat, amire mostmár lehet építkezni.
1 hónapban gondolkoztam ismét, ami végül 5 hétre sikeredett. Ezt a rövidtávú-hosszútávú célkitűzést amúgy javaslom mindenkinek, hiszen ezzel a módszerrel elég motiváltnak lehet maradni. Tehát 1 hónapos edzést kezdtem el, aminek a célja az volt, hogy építsem az izmaimat, növeljem az állóképességemet, megnézzem, hogy mit bír el a testem egy ekkora fogyás után. A hosszútávú cél pedig naná, hogy Thor

Teljes más metódusa volt ennek a hónapnak, mint a 100 napos fogyásnak. Kezdjük a kajával:

Lényegesen több kalóriát vittem be a szervezetembe, de már nem kellett azon agyalni, hogy mit is kell enni, számolgassak, hiszen tök természetessé vált a normális étkezés. Ami pluszként bejött, hogy megdupláztam a fehérje adagjaimat és egy szélesebb skáláról válogattam az ételek alapanyagait. Például házilag készített humusz konkrétan mindig volt otthon. Ami viszont még rohadt nagy segítség volt, az a GymJunkie Receptkönyv! Csókos vagyok, mert már a Béta verziót is láttam Zoli jóvoltából, úgyhogy még az egy hónapos edzés elkezdése előtt tudtam inspirálódni, ötleteket gyűjteni. Tényleg fasza cucc lett, úgyhogy vegyétek meg mindenképp! Mondom ezt úgy, hogy a napokban jelent meg az én saját receptkönyvem is, ami bár nem a diétás ételekről szól, hanem Szeged gasztronómiáját mutatja be és elég zsír lett ez is. (reklám vége). Na, de nagyon elkalandoztam.

Szóval a kajával nem volt gond, a zabpalacsintát tökélyre fejlesztettem, a fehérje és kalória bevitel megvolt. Na de mi van az edzéssel?

Még mindig nem merészkedtem le edzőterembe, otthon végezhető gyakorlatokban gondolkodtam. Úgyhogy itt üzenem mindenkinek, hogy nem kell ám picsogni, meg kifogásokat keresni, otthon is tökéletesen lehet mindent csinálni! 

Minden nap egy-egy testrészre fókuszáltam, valamint mivel a hasamon maradt még egy kis röcögő, így minden nap beiktattam hasizom edzést. A felsőtestem izmai már az első héten látványosan fejlődtek. A mellizomra nekem a különböző, kitartott fekvőtámaszok jöttek be a legjobban, a vállam szintén a fekvőtámaszoktól fejlődött. Lábnap és hátnap is volt folyamatosan és a célom az volt, hogy a lehető legdurvábban megfeszüljenek az izmaim. Például az elején 30 másodperc alatt kellett egy fekvőtámaszt lenyomnom, folyamatosan lefelé haladva a föld felé. Az elején persze nem ment tökéletesen, de az egy hónap után nagyon sokat javult az állóképességem és szinte minden izmom megfeszült a gyakorlatok közben. Ez egy furcsa érzés volt, hiszen ilyet még soha nem éreztem. Csinálok egy gyakorlatot és érzem, hogy nem csak a karom dolgozik, hanem mely izomcsoportok segítik az egészet. Fantasztikus érzés.

20200925_091626.jpgA harmadik héttől minden gyakorlatot dupláztam, folyamatosan növeltem a terhelést. Ami még egy újdonság számomra, hogy egy-egy edzés után rohadtul bedurrantak az izmaim, rettentően elfáradtam, izzadtam is mint a ló, de másnap olyan energiák voltak bennem, hogy leírni se tudom. 

Szóval elindultam az úton és nagyon jó érzést! Konklúzió ismét nem sok van, egyszerűen csak annyi, hogyha nekilátsz és célokat tűzöl ki magad elé, akkor sokkal messzebbre is el tudsz jutni, mint hinnéd. Viszont ehhez az kell, hogy fel kell emelni a löttyedt picsádat és belevágni. A szint és az intenzitás mindegy, csak tedd meg az első lépést és ne add fel! De ezt már annyian elmondták előttem is.

Jelenleg itt tartok: 

Kezdek formálódni, van vállam, érzem a mellizmomat és életemben először kemény a hasizmom. Messze még a cél, de nem állok meg! 

Itt pedig pózolok a megjelent könyvünkkel :D
20200910_130829.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr416218206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása