GymJunkie

BLOG

2020. május 26. 20:40 - iamzltn

Renátó 80. nap - A múlt reményei, a jövő lehetőségei

Renátó 80 napja van a diétában és a karantén ellenére, az otthon végigszopott edzésekkel, az egyébként is bizonytalan helyzetben, a program szempontjából rémálom körülmények között, távolról sem ideális mentális állapotban, közel 10 kiló mínusznál jár, ami még békeidőben is becsületére válna bárkinek, amiért maxi respect. Erről, illetve arról, hogy mi vár Renátóra a program lezárása után majd részletesebben a záró bejegyzésben írnék., addig meg szerintem meglesz a -10 kereken. Alább Renátó szavai! 
rempa80.jpg

Eddig összesen 80 nap áll mögöttem. 80 olyan nap, amikor nem csak álmodozok valaminek a lehetőségéről. 80 olyan nap, amikor tettem is érte. Korábban már említettem, hogy a sport(ok) mindig is közel álltak hozzám, nem úgy, mint a definiált, sportos férfitest. Na mostanság valóban tettem is érte, nem csak a cselekvés illúziójával áltattam magam.

Sikerült levetkőznöm sok-sok év rossz berögzültségeit és sikerült az agyamat egy olyan irányba terelni, hogy az álmokat felváltották a tettek. A kapott instrukciós során állandósult napi rutinom van, amit ez a pandémiás időszak kissé megnehezített. Talán úgy tudnám megfogalmazni, mint amikor a becsukódó ajtó elé valaki odateszi a lábát. Na nekem is ilyen volt ez a kijárási korlátozás, gátolva az edzőtermi edzést. De ennek vége!

Kiderült, hogy ez csupán gyenge kifogás lett volna arra vonatkozóan, hogy nem tudok eredményeket felmutatni. Sikerült, hétről hétre fogytam, jelenleg -9.5 kilónál tartok és jött is fel izom is rám. Eljutottam oda, hogy az előre meghatározott életvitel mellett ki-ki kacsingatok más lehetőségek felé, ami szerintem katalizálja a fejlődést. A mindenféle bolti tej helyett házilag előállított rizstejet iszom a kávéba, illetve a kiskereskedelemben kapható tortilla lapok helyett ugyancsak házit készítek/tünk feleségemmel (a feleség kifejezés még mindig idegen számomra(!!!), mindenesetre köszönöm a támogatást).

Az első 30 nap után a nagy örömmámorban volt itthon egy kijelentésem, miszerint nincs megállás 90 nap után sem. Ez áll! Nem fogok visszatérni a korábbi hedonista életmódomhoz, miután az elmúlt 80 napban jobban éreztem magam, mint előtte bármikor, akár egy végigkajált és piált napot követő reggelen, amikor a magammal szemben érzett undor lakatlan szigetén hédereltem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr1315716234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása