GymJunkie

BLOG

2019. november 27. 16:27 - iamzltn

50. nap - Összegzés IV.

img_20191126_230410_877.jpg

7 kondis edzés, 3 jitsu, újabb - 0,5 kg

Szijjártó azt mondta, hogy 2024-ben űrhajóst küld Magyarország az űrbe. Végre az égető ügyek, mint az oktatás meg az egészségügy totál rendben van, lehet koncentrálni ezekre a dolgokra is... Mindenesetre a programból eltelt újabb 10 nap és már csak 20 van vissza. Az igazság az, hogy olyan rendszer van jelenleg az életemben, hogy egyáltalán nem várom a program végét. Olyan érzésem van, mintha sínpályára tettem volna magam és zakatolnék a cél felé, mint a balatoni IC nyáron Pest felé. 


Az elmúlt 10 nap

Szombaton lezúztuk Rempa legénybúcsúját, ami még a várakozásokat is felülmúlta, köszönhetően a kivételes szervezésnek és a hibátlan társaságnak. Hatalmas mulatást csaptunk és legnagyobb meglepetésemre sem rendőrség, sem verekedés nem volt, de még csak ki sem dobtak minket sehonnan. Snassz... 

20191123_145722.jpgVannak olyan jelentőségteljes dolgok az életben, amik felülírják a diétát meg minden szarakodást, ami az önmegtartóztatást illeti. Ilyen egy legénybúcsú, egy esküvő, meg többek közt a karácsony. Én tökmindegy mi van, ezeken az alkalmakon nem vagyok hajlandó lemondani arról, amit megkívánok, és már a program elején tudtam, hogy ez a nap is bele fog esni abba a kb. 5-6 csalónapba, amit tartok a 70 nap alatt. Ha elég kemény valaki és igazi köcsögként akarsz bevonulni a történelemkönyvekben, akkor ki lehet bírni, de ha következetesen kajálsz és helyén tudod kezelni a csalónapot, akkor ezek az alkalmak nem fognak kibillenteni. Kaptam az alkalmon és a tulajdonképpen számolatlan mennyiségű alkoholon kivül a következő menüt nyomtam le délután/este: kemencés szalonnás tejfölös kenyérlángos, vacsorára gulyásleves 20191123_194125.jpg(sok kenyérrel:) ) és hambi a Beef Heaven-ben, sültkrumplival, coleslaw-val. Amikor letette elém a pincér a burgert olyat dobbant a szívem, mintha Margot Robbie jelent volna meg harisnyatartóban. Fel sem néztem a tányérből  talán a hümmögésen kívül egy hangot sem adtam ki magamból, amíg be nem tettem az egészet a gallér mögé. Csak, hogy aztán kb 2 órára kivonjon a forgalomból a dolog, ugyanis az egy dolog, hogy megmozdulni nem tudtam, de az agyamban semmi vér nem maradt (és még a didibár hol volt) úgyhogy kellett néhány dupla vodkaszóda meg vagy 5 pinky (RIP Ellátó)  mire magamhoz tértem.

Ami a dolog következményeit illeti: mindenki életében eljön az a kor, amikor rájön hogy basszameg a másnapok nem feltétlenül egy napig tartanak. Szóval amikor egy ferde estéről beszélünk valójában 3-4 nap kell, mire az ember visszaáll alapállapotába, én konkrétan még tegnap is meg akartam halni edzés közben. 

Összegzés:

Tegnap felnyomtam a fenti képet instára és szerintem itt 88 kg környékén volt az a fordulópont, amikor már tényleg élesedik a forma. Többet nem is fűznék a dologhoz, beszéljen helyettem a kép. Eddig a google analytics szerint 60-40 volt a látogatók aránya a férfiak javára, de nem lepődnék meg, ha ez megfordulna lassan. A program működik, ahogy megterveztem, az egyetlen dolog, amivel mellélőttem az az, hogy alábecsültem a hatékonyságát, illetve a saját teljesítőképességemet. És itt 50 napról beszélünk, nem évekről. 

Fókusz+tervszerűség+rengeteg munka=eredmények. 

Ennek a programnak a része ez a blog is, amibe még mindig inkább tanulok bele, minthogy rutinból nyomnám, ennek ellenére a Devil we know bejegyzésem tegnap megint felpörrentette az index2 a címlapra, szóval ahogy a fizikumom megkapja a pozitív visszajelzéseket a tartalom is, ami legalább annyira motiváló. Vissza van 20 nap még a programból és izgatottan várom mi lesz a végeredmény, bár a végét egyáltalán nem. Annyira nem, hogy már a következő fázist kezdtem el tervezni, mind a program, mint a blog tekintetében, mert én is és a blog is szintet fog lépni terveim szerint jövő év elején, de addig még sok munka vár rám, minden szempontból. Egyelőre zajlanak az egyeztetések a jövővel kapcsolatban, de izgalmas időszak következik mindenesetre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr1115327544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása