GymJunkie

BLOG

2019. december 30. 17:46 - iamzltn

Vision 2020 - A fejlődés éve!

tumblr_746d60ad1830e3ce47275190e2737238_62e51ede_500.gif
Nagyon várom a 2020-as évet. Mondjuk január első két hetében valószínűleg napi két agyvérzést fogok lábon kihordani, mert a konditermek színültig lesznek sehova nem tartó újévi fogadalmakkal, de napról napra többen fogják felismerni, hogy ez az év sem az az év lesz, és visszaáll a világ rendje.

Várom a 2020-as évet, mert a Red Hot Chili Peppers bejelentette, hogy 10 év után visszatér a zenekarba legendás gitárosuk John Frusciante, aki alapvetően határozta meg az RHCP zenéjét és aki nélkül soha nem születettek volna meg a történelmi albumok és olyan számok, mint a Californication, az Under the Bridge, Scar Tissue vagy a Give it Away. Kizárt dolog, hogy ezek ne írjanak új albumot még idén és be is jelentettek nyárra egy európai turnét, úgyhogy Marciékkal kurvaélet, hogy legalább egy koncertet megnézünk, bármilyen messze is kell elmenni érte, de arra sem fogadnék nagy összegben, hogy nem lesz ebből két út.

Várom a 2020-as évet, mert a változás és a fejlődés a természetbe, így belénk is kódolva van és bár nagyszerű lezárása volt az évnek a programom és a blog is kiválóan teljesített, de aki hátradől az lemarad, ezért menni kell előre.

Látom, hogy érdekli a téma az embereket, kérdeznek, kérnek és ha tudok, akkor segítek. Főleg azért, mert amikor a megélhetési személyi edzők - akik egy 200 ezer forintos levelező képzés elvégzése után is rosszabb fizikális állapotban vannak, mint a nyugdíjas gimis matektanárod - akarják megmondani neked, hogy hogyan kellene elérned azt amit szeretnél, az eleve kudarcra van ítélve. Tisztelet a kivételnek, de aki megmártózik a konditermek sokszor posványos valóságában az pontosan tudja, hogy a személyi edzők tekintetében a viszonyok többször elkeserítőek, mint nem. Néhányan talán meg is tudják mutatni neked, hogyan kell lenyomni egy fekvőtámaszt szabályosan, de az embereknek nem erre van szüksége. Petya barátom pont ezt emelte ki a blog pozitívumaival kapcsolatban és a kutya itt is van elásva: szemléletet kell átadni, nem edzéstervet. Az is fontos, a technika is fontos, a diéta is fontos, de ha sikerül a szemléletet megértetni valakivel, hálót adtál neki, nem halat. Ezért nem lesz belőlem soha óraadó személyi edző, mert ha dolgozok valakivel én változást szeretnék elérni. Én élem amiről írtam és írok, ezért lesznek hitelesek azok a programok is amik a Junkie-n elindulnak 2020-ban és ezekkel a programokkal akarom letenni azokat az alapokat, amikre a későbbiekben építeni fogok. 

A blog pontosan olyan volt és olyan, mint amilyen én vagyok, mert mindig azt akartam leírni ami van, nem azt amit szerintem szeretnének az emberek és ezután is ugyanígy folytatom. Anyám szerint két dolgot nem viseltem el már gyerekkoromban sem: az egyik a ruha volt magamon, a másik meg a felügyelet és a kötöttségek. Ezt úgy kell elképzelni, hogy itthonról szökés közben biztos, ami biztos meztelenre is vetkőztem már 2 éves koromban, tehát a Prison Break nálam nem a sorozat első évadával indult, hanem azt éltem szaros korom óta. A mai napig magam választom a kötöttségeim és nem hagyom hogy beleszóljanak abba, amit és ahogy csinálok. Nagyon kell hinnem valamiben, hogy én elfogadjam a szoros kereteket, és ha nem hinném, hogy az a fajta rendszer és szemlélet, amit kommunikálok felétek a legfaszább dolog, ami történhet valaki életében, aki valami változást szeretne elérni, akkor inkább mennék és ölném az energiáim valami másba.

2020

Ennek a blognak egyik fele én vagyok, a másik fele meg azok akik olvasnak. Én inspirálok másokat, akik meg engem motiválnak és ez mindenkinek nagyon fasza. Hogy ez a folyamat ne akadjon el 4 azaz négy program indul el a blogon Januárban és Februárban! Ezek mellett olyan ötleteim vannak, amikkel remélhetőleg sokakat közelebb tudok hozni a mindennapi mozgáshoz és sporthoz, gyerekeket felnőtteket egyaránt, ezekről mindig idejében írni fogok. 

tumblr_ad659e4a71907936478d3dd8e5f5dc77_de8e67d8_640.jpgInduló programok:

1. kettő női program indul Január 13-án (illetve az egyik 5 nap eltolással, csak még nem tudom melyik)

2. felkészülök egy félmaratonra, amit a 0-ról mindössze 60 nap alatt akarok teljesíteni (UPDATE: tökömnek sem volt kedve futni, úgyhogy inkább Hybrid néven írtam meg a programom, olvass tovább és megtalálod a bejegyzések között) 

3. február közepén pedig egy férfi program fog indulni 

Az én futásaimat és az ő  fogyásukat, átalakulásukat, edzéstervüket, diétájukat ugyanúgy végig követhetitek, ahogyan az enyémet most év végén, így lehet informálódni és inspirálódni is majd itt a Junkie-n. Ezeknek a programoknak ki fogok találni valami borzasztóan marketingszagú nevet, de ha ötletetek van nyugodtan dobjátok át, mert nekem egyelőre csak ilyen ötleteim voltak:

"Végre kibaszom magam idén nyárra, de most már tényleg, nem kamuzok! Dögöljön meg a lovam, ha nem így lesz!"
VAGY
"
Lapos has, kerek segg!" 

És ilyenből tényleg van még vagy ötven ötletem, na de majd tényleg megemberelem magam és szépen kitalálom addigra még ezt is. Király lesz.

Ők is meg fogják osztani a saját tapasztalataikat az edzésekről és a diétáról, hogy lekövethessétek a folyamatot és belelássatok abba, mi az amin keresztül kell vergődni ahhoz, hogy eljuss oda, ahova szeretnél. Mindegyikük az általam megírt edzéstervet és diétát fogja követni, edzeni fogok velük és támogatni fogom őket mindenben amire szükségük van, hogy sikerre vigyék a programjukat. Nagyon komoly reményeket fűzök hozzájuk, mert sok munka lesz bennük, minden oldalról. Úgy is jönnek az újévi fogadalmak, mindenki fogyni akar, remélem lesznek páran, akik nem csak hogy elkezdik, de be is fejezik azokkal együtt, akik itt a blogon végignyomják. Minden programosban tudatosítottam, hogy egy lehetőség van, mégpedig sikeresen végigcsinálni a diétát. Nem játszunk egymás idejével, nem lesz drámázás, nem lesz olyan, hogy felfüggesztjük vagy abbahagyjuk a programot, mert gyenge emberekből van elég már a környezetünkben, ahogy én példát mutattam nekik úgy ők is példát kell, hogy mutassanak azoknak, akik még csak álmodoznak egy sikeres diétáról, meg arról, hogy olyan testtel rendelkezzenek, amiben jól érzik magukat. Arról nem beszélve, ha ezek a programok bebuknak, ahogy az ő álmaik a kerek seggről meg a feszes hasról, úgy az én ambícióim is, amit a GymJunkie-ba tettem, mind mennek a levesbe és mehetünk mindannyian végérvényesen vissza pivot táblákat szerkeszteni, meg kurvaanyázni az indiai service desk-esekkel az irodába. 

A programokról egyesével részleteiben megismerkedhettek jövő héttől. Ebben a bejegyzésben vázolni szerettem volna, hogy mire lehet számítani a jövőben a blogon, és mire gondoltam, amikor korábban arról írtam, hogy a tervezgetés már zajlik ezerrel. 

A blog célja, vagyis az én célom tehát az, hogy újabb szeg legyünk a fitnessipar hazugságainak koporsóján és, hogy arra motiváljam embereket, hogy tegyenek kicsit többet az egészségükért, sportoljanak és étkezzenek tudatosabban. A következő lépés, pedig a felvázolt négy programnak a sikerre vitele, ehhez kellek én, kellenek azok akik a programokat fogják csinálni és kellenek azok, akik olvassák a blogot, akik figyelik és támogatják majd őket. Nagyszerű dolgok ezek és nagyszerű változásokat láthattok majd.  

2020 jövünk! Figyeljetek! Érdemes lesz! 

tumblr_d97736b356145e4fb839fcf1c1a57582_9cc7a053_400.gif

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr1915368372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása