GymJunkie

BLOG

2019. október 28. 19:40 - iamzltn

20. nap - Második összefoglaló

Most, hogy Horváth Csaba legelső intézkedésével megkezdte a maradék zuglói önkormányzati vagyon elszivárogtatását, hamar beütött a valóság az önkormányzati választást követően. Ez a hét megtanított arra, Aki az önkormányzati politikában nem keresi meg az évi százmillió forintot, az hülye hogy ha szétmegy a térdem, másnap ne menjek le lábazni, de főleg arra, hogy a kiegyensúlyozott diéta, megfelelő mennyiségű pihenés, vitaminbevitel és az edzésben levés az, ami lehetővé teszi, hogy lehozz olyan heteket, mint amilyen ez volt: 7 nap, 10 edzés (1 futás, 4 kondi, 5 jitsu). Teljesen biztos vagyok benne, hogy ha ezt ilyen rendszer nélkül csináltam volna végig rég kidőltem volna valami dögrovásban. Most viszont úgy vagyok energiával, hogy azt érzem a falon is át tudnék menni.  

0. nap

94 kg

10. nap

90.9 kg

20. nap

89.9 kg

0_nap.jpg 10_nap.jpg 20_nap.jpg
1_nap_suly.jpg 10_nap_suly.jpg 20_nap_suly_1.jpg

 

A a következő napokban lesz időm kicsit pihenni. Ami nagyszerű hír, mert egyrészt elkezdték vetíteni a Zombieland 2-t, aminek az első részét kb. nyolcszor néztem meg, mert ilyen örökérvényű bölcsességeket tanulhat belőle az ember:   

 Hihetetlen milyen gyorsan lesz a borzalmasból, igazi kurva nagy gáz!

Ha valaki nem ismerné: 

Na de, összegezve a második 10 napot: 

Nem volt pihenőnapom, ami egyáltalán nem jó ötlet. A héten minimum egyet, de elképzelhető, hogy kettőt is be fogok iktatni. A diéta pontosan ment, sőt ahogy említettem némi szénhidrátot le is vettem a napi bevitelből, ez utólag jó döntésnek bizonyult, tekintve a súlyvesztés mértékét. 
A diétában szinte ugyanazt ettem, mint amit az első 10 nap összegzésénél leírtam, ezért azt most nem pötyögöm le. Az egyetlen különbség a minimálisan csökkentett szénhidrát. Erre szükség is volt, így utólag azt mondom. Egy hét múlva már látni fogom, hogy a jelenlegi kalóriabevitelre, hogyan reagálok.
Az edzésekben átálltam 3 napos helyett 4 napos heti súlyzós edzésre, ennek az oka az, hogy a hármat keveselltem, ideálisabb a négy kondis edzés. Az edzésterv nem változik, tehát ugyanaz a push-pull-legs felosztás, de a 4. edzésen kvázi újrakezdődik a ciklus.

Az eredeti edzésterv szerint ez így nézett ki:

1. Hét

2. Hét

3. Hét

H      Push

K

Sz     Pull

Cs

P       Legs

SZ       

V

H      Push

K

Sz     Pull

Cs

P       Legs

SZ       

V

H      Push

K

Sz     Pull

Cs

P       Legs

SZ       

V


Az új pedig így fog:

  1. Hét

2. Hét

3. Hét

H     Push

K     Pull

SZ    

CS   Legs

P     Push

SZ        

V      

H     Pull

K     Legs

SZ 

CS   Push

P     Pull

SZ       

V      

H     Legs

K     Push

SZ  

CS   Pull

P     Legs

SZ        

V

 

Emlékeztetőül:

Push: Mell-Váll-Tricepsz

Pull: Hát-Csuklya-Bicepsz

Legs: Láb-has-core (core: főként sajátsúlyos átmozgatás)

A legszembetűnőbb különbség, hogy így 3 hét alatt nem háromszor, hanem négyszer fogok körbeérni az edzéstervemen. A volumen növelésétől, pedig gyorsabb fejlődést várok. Nyilván a fenti táblázatba nem írtam bele a kardio-t, jitsu-t stb., de ez ebből a szempontból irreleváns, ezekből továbbra is minimum kettő kerül be a heti edzésbe. A súlyokon már emelnem kellett, szinte mindenhol. Érezhetően erősebb lettem, ami fura is meg nem is, mert mégiscsak kalóriadeficit van, ilyenkor általában azért gyengül valamennyit az ember. Úgy néz ki viszont, hogy működik az edzésterv és megérte annyit szarakodni vele. 

Összességében a súlyvesztés észrevehetően lassult, bár ugye az első 10 napban az ember sok vizet is veszít (ráadásul a térdem miatt a hét második felében az edzések nem voltak teljes értékűek). És bár általános vélekedés, hogy izomépítés és zsírvesztés nincs egyszerre, az ma már köztudott, hogy ez rövid ideig mégiscsak elképzelhető bizonyos esetekben. Szerintem a megemelt fehérjebevitel és a kreatin hatására jött fel némi izom is, ami árnyalja kicsit a súlyvesztést. Az 1kg/10nap fogyás lenne a legideálisabb áltagban, Mivel még 5*10 nap van vissza, ez azt jelentené, hogy valahol 85 kg környékére érkeznék meg a program végére. Szerintem az optimum az olyan 86-87 körül lesz, de ezt majd úgyis a  tükör mondja meg. Innentől viszont ismeretlen terepen poroszkálok, mert 90 kg alatt már évek óta nem voltam. Azért sem lenne előnyös túl gyorsan súlyt veszíteni, mert olyankor az erőnk és az energiáink is a béka segge alól pislognak vissza ránk. 20 nap után a 4.1 kg-s fogyás tökéletes. Nagyobb súlyfelesleggel és kevesebb edzésmúlttal ez simán lenne, 5-6-7 kiló. Nagyon kiváncsi leszek a következő hetekre...

Holnap pedig a végre feltöltöm az általam fogyasztott ételek kalóriatáblázatát, amit még az étrendtervezéskor rakosgattam össze. Utána pedig a jelenlegi edzéstervet, amit követek. Aztán nem tudom, az is lehet, hogy lesz nekik egy-egy külön menüpont, majd ezt meglátom még.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr6415268806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása