GymJunkie

BLOG

2019. december 08. 14:41 - iamzltn

60. nap - Összegzés V.

60_nap_osszefoglalo.jpg

Azt hallottam csicseregnek a távolban, hogy kokszolok, mert ez így képtelenség. Köszönöm! Ennél nagyobb bókot nem kaphatnék. Bárki utánam tudja ezt csinálni. Néhány hónap, néhány száz óra kínkeserves edzés és egy 100%-osan kiszámolt és főleg betartott diéta kell hozzá.

Szerda óta folyamatban van egy bejegyzésem az index vagy a blog.hu címlapon és ha így halad a dolog a program végére a blog elérheti a 20 ezer összlátogatót. Ezt még leírni is félelmetes.  

Viszont most, hogy Vajna Timi "összejótékonykodott" az árverésen néhány extra tízmilliót, gondolom néhány hétig megint meg tudja tankolni a lambo-t. Kérdés, hogy aztán mi lesz vele, mert most meg a gyémántbolt dőlt be. Az a gyémánt bolt, aminek a megnyitója után azt mondta, hogy akik kritizálják, azok csóró férfiak, és csak a lúzereknek nem telik gyémántra. Valószínűleg az öreg szivaros is tudta, hogy milyen karatker a neje, ezért kell most Timikének összekoldulni magának a repjegyre valót. 

Lehet, hogy lúzerek vagyunk, akiknek nem telik gyémántra, de tudjátok mi az, amit Vajna Timi sosem fog a büdös, retkes életben megtapasztalni? A sikerélményt. Nem azt a sikerélményt, amit az aranyásás jelent, hanem azt a sikerélményt, amit csak és kizárólag akkor érzel, amikor eldöntöd, hogy akarsz valamit, megtervezed és kőkemény munkával megdolgozol érte. 

Semmi értelmes átvezetés nem jutiott eszembe, úgyhogy csak leírom, hogy ami a diétámat és az edzést illeti, semmi megingás. A kalóriadeficit ellenére nemhogy kevesebb lenne az energiám, hanem sokkal több, mint általában, pedig átlag 5 és fél óra alvással hozom le a napokat. Ennyi fér bele. Mivel szinte minden méreganyagot száműztem az étrendemből, megeszem a vitaminokat, mondhatni rendszeresen mozgok ezért az energiaszintem szinte konstans.

Sosem rendelkeztem sem egy mérnök alaposságával, sem rendszerezettségével, sőt. Spontaneitás ide, impulzivitás oda, a keretek mindig jót tesznek az embernek. Jó nyilván, ha semmi ambíciód nincs az életben és neked igazából minden tök jó így is, akkor ne tervezz, ne legyenek ambícióid. Ide akartam írni, hogy most, hogy Karácsony kizöldíti Budapestet, biztos kell majd munkaerő locsolni, kapálni, meg ásni, de jobban tisztelem a fizikai munkát, minthogy összemossam itt a lefingott emberek nemlétező jövőképével. 

Az egyik első bejegyzésemben a következőket írtam: 

"A program 10 hetes, azaz kerek 70 napos lesz. Illetve majdnem, mert az december 16-a lenne, én viszont december 14-én tanú leszek egy jó barátom esküvőjén és azt gondolom, az egy jó nap lesz arra, hogy befejezzem és összegezzem a dolgokat." 

Úgy döntöttem, hogy nem ér véget a program December 14-én. Egyszerűen annyival jobban érzem magam ebben a csőben, amibe raktam magam, hogy a program december 21-én fog véget érni, közvetlenül karácsony előtt és csak átmenetileg, mert már a következőt tervezem, ami nagyon durván jó lesz Január közepétől kb. 

20191207_163249_3.jpgEmellett nagyon úgy tűnik, hogy az én programommal párhuzamosan elkezdek dolgozni két másik emberrel, akiknek én állítom össze az edzéseit/étrendjét, emellett edzeni is én fogom őket. Ez a tervek szerint egy férfi és női program lesz, de ez a következő 1-2 hétben véglegesítésre kerül majd minden. Nem mondom, hogy sorban állnak az emberek, de vannak jelentkezők és nagyon úgy látom, hogy motiválom a környezetemet, hogy megmozduljanak és már ez önmagában pozitív hozadéka ennek a blognak. Azoknak az átalakulását is lekövethetitek itt a blogon, akikkel dolgozom edzéstervvel, étrenddel kutyafülével mindennel együtt. Reméljük lesz még néhány ember, akit inspirálni tudunk arra, hogy fordítsa az életét, vagy annak legalábbis ezt a részét és az egészségét egy sokkal jobb irányba.

Ezeken felül nincs mit mondani, nézzetek a képre, elégedett vagyok, jól érzem magam a bőrömben. Új sztenderdeket állítottam fel magammal szemben. Egyetek egészségesebben, kezdjetek sportolni, csináljatok egy programot, higyjétek el csak pozitív dolgokat vesztek ki belőle! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr3815342794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása