GymJunkie

BLOG

2020. június 12. 15:24 - iamzltn

Renátó VÉGE!

  

Durva volt ez a 90 nap. Egy masszív edzéstervvel és diétával kezdtem, majd jött a pandéméiás időszak, ami egészen a program végéig tartott. (Aki ismer tudja, hogy az ilyen, rám vall. A felismerés fontos, az önirónia zseniális) Nehéz volt, sokszor ott kezdődött a nap nehéz része, amikor már más pihent. Vagy még pihent. De ha változást akarunk tenni kell érte, nem elég a kifogásokat gyártani.

reni90.jpgElkezdtem a csirke/pulyka rizs kombót és nagyon kevés kivétellel ezen éltem. Szarnak hangzik, de nem az. Fun fact: Egyszer, szüleim itt voltak nálunk – valami családi hepaj volt – és csináltam magamnak a csirkét (sütőzacskóban) és elhangzott Apumtól az a kifejezés, hogy nem is rossz! Attól az embertől, aki a pacalt megeszi (én nem) és képes kétszer vacsorázni, csak mert az első nem adta meg számára azt, amiről az egésznapos meló során álmodozott.

A diéta nem minden esetben jár önsanyargatással, persze áldozatokat hozni kell, de amit megettem, az mennyiségre sem volt kevés és pontosan az volt, amire a szervezetemnek szüksége van! Néha még azt is megkaptam, hogy én egyfolytában csak eszem...

Ezzel kapcsolatban a konklúzióm az, hogy az étkezés nem az önmegvalósítás esszenciális része, sőt, fel lehet úgy is fogni, hogy nem az tesz minket boldoggá (hiába kurvajó). Egyszerűen kell, hogy életben maradj. Ettem szarokat. De amint feladtam a kepesztést és a belső lázadást az ellen - amit nem szerettem magamban (hedonizmus) - nem is volt másra ingerenciám.

Volt végtelen mennyiségű edzéssel töltött óra, rengeteg izomláz. Sok-sok "menj már ki plz mert edzenék egyet" mondat és agyérgörcs, amikor becsuktam magam mögött az "edzőtermem" ajtaját, majd jött a felismerés: kint maradt a víz. Ha kimegyek érte, akkor a macska beszalad és az nem jó. Érzi a gondolatokat és ilyenkor nem lehet elkapni!

Közben sem gondoltam úgy, hogy bárcsak vége lenne (najó de), de így hogy vége, úgy érzem magam, mint amikor végeztem az egyetemen: "Oké, de most ezután mit kezdjek magammal és az időmmel".

Számomra fontos volt az, hogy a célokat pontosan fogalmazzam meg. Nem úgy, hogy az agyam képes legyen megfogalmazni a kifogásokat!

Nekem, ez a 80 kg alatti testsúly volt (VAN!) Ugyanis, jelenleg azt tudom mondani, hogy 79.8 kg vagyok! 

7essel kezdődik, bassza meg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr7415804538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása