GymJunkie

BLOG

2020. január 27. 16:52 - iamzltn

Beni 0. nap

beni_0_nap.jpg

Érdekes aspektusba helyezte Beni programját a múltkori Schobert Norbi vs. magyar közvélemény hiszti, ugyanis Bence jelenleg másfél gyermekes apa, hiszen második kislányát 6 hét múlva fogja először kezébe venni a szülőszobában. Ő pontosan az az apuka, aki az elmúlt években olyan, minden másnál fontosabb dolgokra kellett, hogy figyeljen, mint a családalapítás, a gyerek életben tartása, költözés stb. De a felelősség és a család mellett nem szűnik meg az ember férfinek és nőnek, hiúnak lenni és még ha nem is elsődleges prioritásként, rendbe akarja kapni magát. Legyen példa ez a magyar apukák számára! Főleg, hogy mostantól neki is 3 nő fog görbe tükröt mutatni otthon, amihez tényleg csak nagyon sok szerencsét tudok kívánni. 

Beni ma elkezdte a diétát és rögtön meg is csinálta a napom. Reggeli után mondta, hogy nem volt igazából rossz a zabkása, de nem-e lehetne felhúzni valami folyadékkal, mert magában a zab-banán-fehérje kombó meglehetősen fojtós. Miután befordultam a székem alá a röhögéstől, mondtam neki, hogy víz vagy másfeles tej simán játszik és itt szerintem el is dőlt, hogy Beni be fogja tartani a diétát, mert aki legyűr szárazon 60 gramm zabot fehérjeporral az szerintem túl van a nehezén.

Ahogy Beni bejegyzéséből is látni fogjátok van sportmúltja, tehát van fogalma a fizikális terhelésről, emellett genetikailag erős a testalkata, ezért én nagyon vártam, hogy nyomjuk az edzéseket. Hat hét sajnos nem túl sok idő és a heti 2 edzőtermi és egy otthon végzett edzés mennyiség szempontjából sem a legideálisabb, emiatt nem lesz majd 2-3 hetünk arra, hogy felvegyük a ritmust. Bele kell állni az edzésekbe az első pillanattól kezdve, ha itt valamit villantani akarunk. A diéta és a kalóriadeficit is elég szigorú lesz és itt 6 hét alatt reálisan 4-5 kiló mínuszt célozhatunk meg, ha minden együtt áll. Én viszont nem akarok zsákbamacskát árulni, ez nem egy 6 hetes glamour magazinos villámdiéta lesz. A program 6 hétre szól, de a valóságban ez azt fogja jelenteni, hogy most lead Beni néhány kilót, de ha nem akar majd visszahízni a program után, akkor az ezalatt az idő alatt elsajátított tudásból, tapasztalatból, az edzésből és a diétából hosszabb távon is meg kell tartani bizonyos szokásokat. Ennyi idő elég arra, hogy az ember felmérje, hogy mekkora adag kaja jelenti a diétát, hogy megértse, hogy hetekig kell következetesen tartani mindent, hogy legyen eredménye a befektetett munkának, hogy heti 2-3 edzés - akár otthon végzett - vagy futás egyszerűen elengedhetetlen, hogy szinten tartsuk a fizikumunkat. A tapasztalat viszont szinte kivétel nélkül azt mutatja, hogy aki egyszer belecsöppen ebbe és összeáll a fejében a kép a rendszeres tápolásról és mozgásról, az sosem fogja elengedni. Beni 92,3 kilóval kezdte ma a programot, és nagyon jó lenne, ha Márciusban a szülőszobában 88 kilóval nyomná le az első szelfit a csajokkal. A meló mindenesetre elkezdődött! Alább Beni 0. napi bejegyzése: 

Hol is kezdjem... Rólam tudni kell, hogy közel 20 évig versenyszerűen (komoly amatőr szinten) kergettem a labdát, az évek során sajnos egyre ritkábban, viszont meg szoktam, hogy azt és annyit eszem, amennyit akarok, úgy se látszik meg rajtam. Ebben az időben 78 kg volt a "verseny"súlyom, aztán ez a szám egy év alatt 85 kg-re hízott, majd nagyjából két-három éve eljutottunk a mai napi 92,3 kg-hoz. Az még hagyján, hogy a drága feleségem cseszeget a kövérségem miatt, de amikor már a jó cimborák és rég nem látott ismerősök is a várandósságomról kérdezősködtek, az már azért egy kicsit sok volt. Simán meggyőztem magam, hogy még mindig jól nézek ki, haha! Mindig úgy voltam vele, hogy majd jövő héttől már tényleg neki állok, aztán persze nem. A legjobb az egészben -ismerve a testem-, hogy kisebb erőfeszítéssel tudok olyan, vagy még jobb eredményt elérni, amiért mások hetekkel, hónapokkal többet kellene, hogy edzenek. Csak hát a lustaság... Mint olvastátok, március közepén érkezik a következő kisasszony a családba, így már három nőszemély fogja/szeretné irányítani az életem, én pedig nem hagyhatom, hogy a családom ne legyen rám büszke, azt meg főleg nem, hogy a tohonyaság miatt ne tudjam felcipelni akár mind a hármat a rezi várhoz (olvass utána, ha nem ismered)! Kondi terem látogatásaim száma nagyjából egy kezemen megszámolható, jobban szeretek inkább a nappalinkban ücsörögni, akár csak most..(Igen Szivem, felporszívóztam!:D) Egyébként még se lélekben, se testben nem készültem fel a következő 6 hét megpróbáltatásaira, de tudom, hogy sikerülni fog elérni a célt, akár milyen fáradalmas is lesz az út. Leginkább kiváncsi vagyok, hogy mit lehet kihozni a diéta+heti 2,5 edzésből, ha ennyi idő alatt lemegy tartósan 5-6 kg, az már számomra teljesen tökéletes lesz. Nem vagyok egy hisztis típus(amúgy de*), biztos, hogy fogok szenvedni, főleg az elején, de az mindennél fontosabb, hogy 6 hét után közelítsek ahhoz az állapothoz, amiben tényleg jól érzem magam. Ezért is írtam rá Zoltán barátomra, hogy legyen ő az, aki seggbe rúg, és cseszeget. Száz szónak is egy a vége, cél a szülőszoba body elérése!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr815430928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása