GymJunkie

BLOG

2020. december 18. 10:09 - iamzltn

GYMJUNKIE.HU

gj.jpgAmikor valamivel több, mint egy éve regisztráltam a blogot, rögtön testre akartam szabni, mert hát ezek a blog.hu-s sablonok tényleg csak a kötelezőt tudják. Persze a blog egy olyan műfaj, hogy a tartalom totális priopritást élvez, de én mégis minden alkalommal 2002-ben éreztem magam, amikor felléptem a saját blogomra, mert egy ózdi panelházban is több fantázia van, mint az általunk farigcsált dizájnban, arról nem beszélve, hogy egy önálló platform külön dimenziót képvisel, ami a tartalmat illeti, márpedig 2021-re olyan dolgokat tervezek, amik alá kellett egy önálló platform. 

original.pngElkészült a honlap, így a gymjunkie életében bizonyos szempontból új korszak kezdődik. A blog.hu-s platform egyelőre up to date lesz, tehát párhuzamosan fut majd a kettő egészen addig, amíg a látogatottság a honlapon legalábbis megközelíti a blog-ét. A honlap főoldala ugyanúgy a blog felület, tehát a fókuszban még mindig az általam kreált tartalom lesz, csak már egy sokkal ízlésesebb formában, ráadásul tematika szerint szűrhető módon, de találtok recepteket, rendesen kalóriatartalommal, amik frissülni is fognak és mivel az idei év többnyire a táplálkozásról szólt, jövőre több edzős tartalom lesz és lesznek a honlapon elérhető edzéstervek, étrendek, videók stb. Az eddigi 130 bejegyzés is felkerült a honlapra visszadátumozva, azokat is mind megtaláljátok, ha szeretnétek. 

Sajnos kurvaokosnak tudom gondolni magam, akkor is ez történt, amikor kitaláltam, hogy grafikus meg fejlesztő nélkül csinálom meg a honlapot. A következő ilyen ötletemnél kérem, hogy dobjatok össze nekem egy odaútra Phenjanba. 

Ezzel a receptkönyv után az idei év másik nagyobb projektjének is pontot tettünk a végére, úgyhogy én ezeket teszem be magamnak a fa alá idén.

Használjátok egészséggel. 

www.gymjunkie.hu

w3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr9916345690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása