GymJunkie

BLOG

2020. november 09. 16:24 - iamzltn

Johanna VÉGE!

-10 kg +10kg önbizalom!

johvege5.jpg

Az elmúlt hetekben rendszeresen az az érzésem, hogy ez az év nem lehet már ennél bizarabb. Itt a második hullám, bécsben lövöldözés, a fradi BL továbbjutása... Mivel eseménydús 1-2 hónapon vagyok én is túl, a programosokkal való közös munka olyan, mintegy  portál a normalitásba. Johanna egy érdekes és átmeneti időszakban volt jelen a blog életében és nálam hálásabb már csak saját magának lehet, mert a következő sorokat írtam Júliusban, a közös munka elkezdésekor: 

 Johannának sem ez az első alkalom, hogy nagyot akar gurítani és élete formájába kerülni, viszont remélhetőleg ez lesz az utolsó, ugyanis a program végeztével már egy más leányzó fog visszaköszönni a tükörből.

johvege.jpgés ez maximálisan teljesült is. Sok szempontból magára vállalta az állatorvosi ló szerepét: ő volt az első, aki már az új szemlélet alapján végezte a programját, akinél a kardio és a súlyzós edzések megfelelő balanszára törekedtünk, és aki a receptkönyv alapján táplálkozott, ami viszonlyagos szabadságot biztosított neki és amiről rengeteg értékes visszajelzést nyújtott. Az élet már csak olyan, hogy hiába vagy könig, ha  nem állnak együtt a csillagok, ha nincs a megfelelő ember, a megfelelő időben és helyen a kurva lehetőségek egyszerűen nem kínálják fel magukat. Na valami ilyesmi történt Johannával való közös munka során. 

Az nem volt kérdés, hogy én bíztam a módszerben, de kellett valaki, aki nem egy nem egy nyafogó puhány hogy megbízva a folyamatban elvégezze a munkát és bebizonyítsa, amiről én itt hadováltam. 

Számokban nézve Johanna 10 kilót fogyott, de az erősítéseknek és a megfelelő fehérjebevitelnek köszönhetően kb. 0.5-1 kg izom jött is fel időközben vagyis a heti átlagos fogyása valahol 0,6-0,7 kg körül volt. Ez a tökéletes tempójú fogyás, ami nem feltételez túlzott kalóriadeficitet, a lebontó folyamatok nem bántják az izomzatot. 

Amikor az első programosoknak elkezdtem étrendeket írni egy igazi kretén módjára erőltettem a clean eatinget, közben meg az volt az elképzelésem, hogy én "hosszú távú, gondolkodásbeli, szemléletbeli változást" fogok előidézni, nevelési célzattal. Utólag teljesen nyilvánvaló, hogy az emberek 95%-nak a clean eating egyszerűen nem opció. A flexibilis diéta, a szigorú szabályok redukálása viszont FENNTARTHATÓVÁ teszi a tudatos táplálkozást és ennek a fenti és lenti képek a bizonyítékai. 

Centikben a következő változások történtek:

TESTRÉSZ INDULÁS VÉGE VÁLTOZÁS
Mell 102 cm 92,5 cm -9,5 cm
Derék 90,5 cm 75 cm -15,5 cm
Csípő 102 cm 88,8 cm -13,2 cm
Comb 61,5 cm 56,5 cm -5 cm
Kar 33,5 cm 29,5 cm -4 cm 

 

johvege2.jpg15,5 centi ment le derékban és 13,2 centi csípőből, de mindegyik adat magáért beszél. Johanna szavai simogatják a lelkem és nem véletlen, hogy azt írja, hogy a program utáni első napokban elfogyasztott, vágyott nehéz ételek nem esnek neki jól. A teste és a tudata pontosan tudja, hogy mi az ami jó neki. Ahogyan egy cézár saláta a világ legtrágyább étele, ha a szar mekis kajához vagy szokva, úgy a rendszeres, kiegyensúlyozott táplálkozáshoz hónapok alatt hozzászokva a zsíros, nehéz, kalóriadús ételek és hatalmas adagok esnek szarul. Johanna kialakított egy rendszert, megtanulta hogy a testének mire van szüksége meg azt is, hogy kínkeserves, bőnyálas orális fixáció változtatni az életviteleden és a testeden, ezért remélem hogy pályán marad és a kezdeti szükségszerű ünneplés és kilengések után hosszú távon is megmarad a rendszer az életében. A tudása, tapasztalata és képessége is megvan hozzá. 

Büszke lehet magára - szerintem az- én is büszke vagyok rá. Voltak mélypontok, sérülések, megcsúszások és ezeket leginkább a testtudat és megfelelő tapasztalat hiánya okozta, de ezekbe a hibákba mindenkinek egytől egyik bele KELL esnie, mert így tapogatja ki az ember a saját korlátait. A következőkben ezeket Johanna biztos nem fogja elkövetni és ezek az olyan láthatatlan hozadékai egy programnak, amit egyzerűen nem tudsz a jútúbról összekaparni. Az biztoskurvaélet, hogy Johanna már nem ugyanaz a szégyenlős, visszahúzódó nő, aki volt, amikor Júniusban először találkoztam vele. Óriási csapás, amikor egy fiatal nő a gátlásai börtönébe zárja magát. Figyeljetek oda magatokra, vegyetek példát róla, egyetek jól, hogy jól nézzetek ki, mert aki jól érzi magát a bőrében az jobb nő, jobb társ, jobb ember, mint az elhízott, tohonya önmaga! 

Alább pedig Johanna záró bejegyzése!!!

Végevandenincs

johvege4.jpgHuhh ez a négy hónap brutàl volt, ugyanakkor azt gondolom, hogy a diéta és a sport nem fog változni az életemben. Ez alatt az idő alatt az embernek meg kell fegyelmezie magát és ilyenkor csak a cél számít! Én elértem a célom, de emögött nagyon nagyon sok holt pont és rengeteg munka volt.

Az étkezések rendszere és az addig megszokott “akkoreszemmekitamikorakarok” életérzés merőben megváltozott. Kaptam egy rendszert amit úgy alakíthattam ahogy nekem kényelmes volt. Az első héten kb csak Zoli féle hamburgert ettem. Aztán jött az első kihívás. Le kellet utaznom a Balatonra egy munka miatt  és hát a lángosos nénik nem tudják hogy diétázom ...� 
De nagyon erős voltam és még egy fagyi sem csúszott le. A legnagyobb kihívást talán az alkohol elhagyása okozta. Szeretek inni és hát nyári, bulik, utazàs vagy a gangon egy pohàr bor sem fért bele..

A sporttól tartottam talán a legjobban. Nem vagyok jó a futàsban és itt muszáj volt legyőznöm magam. Kitapasztaltam mi jó nekem. A terep futás mondjuk pont nem ilyen � viszont a monoton futópálya a körök kiszámíthatósága lendületet adott. Na mèg egy kör, na még négyet....folyton le akartam győzni magam. Az elején volt hogy többet teljesítettem a kiírt távnál vagy tempónál és ez erőt adott a következő hétre is. “Zoli azt írta csak 5 km, nekem megy a 7!” És így tovább küzdöttem magammal. Persze amikor erősítesz plusz 15-18 km van kiírva a hétre nem fogsz nagyon arcoskodni. Mindezt úgy hogy utáltam előtte futni vagy sportolni...

Mára az életem részévé vàlt minden és most egy hét távlatából mindent megeve amire vágytam a diéta alatt, elmondhatom, hogy nagyon rosszul érzem magam a zsíros kaják után és minden édes íz sokkal édesebb. Vàgyom az edzèsre és az egészséges kis adag kajàkra. Vàgyok arra az érzésre hogy könnyű vagyok, van energiám és az endorfinra ami az edzés után elönti a testem. 
Ezzel a módszerrel valóban lehet változni! Éljen az új testem, a forrónacik és a szerelem!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gymjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr5916278864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BLOG
süti beállítások módosítása